Blogi

  • Yhteisömanagerin työnkuva

    Yhteisömanagerointi on keskeisessä roolissa modernissa liiketoimintaympäristössä, jossa se yhdistää brändit ja kuluttajat tavalla, joka menee perinteisen markkinoinnin rajojen yli.

    Lue blogi

  • Asiakaskokemuksen merkitys yhteisömanageroinnissa

    Asiakaskokemuksen optimointi on muodostunut keskeiseksi tekijäksi yritysten strategioissa, kun tavoitellaan pitkäaikaista menestystä ja asiakasuskollisuutta. Yhteisömanagerin rooli tässä yhtälössä on merkittävä.

    Lue blogi

  • Tee yhteisöstäsi kilpailuetu – Yhteisömanageroinnin strategiset hyödyt

    Yhteisömanagerointi ei ole vain sitä, että pyörittelet sosiaalisen median päivityksiä samalla kun juot kolmatta kahvikupillistasi; se on aito strateginen voimavara, joka rakentaa siltoja sinun brändisi ja asiakkaidesi välille.

    Lue blogi

  • Yhteisömanagerin lukulista TOP 5

    Tässä viisi suositeltavaa teosta, jotka tarjoavat uusia näkökulmia ja käytännön menetelmiä yhteisöjen rakentamiseen ja ylläpitämiseen. Itselläni nämä olivat aktiivikäytössä keväällä, kun kirjoitin opinnäytetyötäni.

    Lue blogi

  • Verkostojen rakentaminen työnä: Small talk hukassa? Mistä puhua live-tapahtumissa

    Suomalaisille ”tyhjänpäiväisyyksien” rupattelu on usein vaivaannuttavaa niin kuulijalle kuin puhujalle. Verkostoitumistilaisuudet ovat kuitenkin loistava paikka saada uusia ideoita ja palautetta.

    Lue blogi

  • Vinkit yhteisölähtöisen sisältöstrategian rakentamiseen

    Yhteisölähtöinen sisältöstrategia on modernin markkinoinnin kulmakivi, ja yhteisömanagerina olet avainasemassa tämän toteuttamisessa. Tässä muutama vinkki, miten voit rakentaa toimivan ja sitouttavan strategian.

    Lue blogi