Tämän vuoden lopussa toivon sinulle hetkiä, jotka tuntuvat pehmeiltä ja oikeilta. Sellaisia, joissa hengitys tasaantuu, sydän rauhoittuu ja maailma näyttää juuri niin lempeältä kuin sen pitäisi.
Tässä sinulle lahjasi, jonka parissa suosittelen ottamaan kupin kuumaa juotavaa ja hengähtämään hetkisen kiireen keskellä. Seuraa hengitykselläsi animaatiota ja rentoudu:

Täällä päässä vuosi on ollut monikerroksinen ja törmäkkä. On ollut paljon sellaista, mikä on vienyt kohti uutta: ajatuksia, keskusteluja ja kohtaamisia, jotka ovat selkeyttäneet suuntaa. Paljon myös sellaista, joka on opettanut pysähtymään, kuuntelemaan ja luottamaan siihen, että vaikka muutos ei aina tunnu mukavalta, se voi tuoda jotakin parempaa.
Joulun ja uuden vuoden jälkeen työt jatkuvat entisellään. Vilskettä riittää yhä tapahtumien, viestinnän ja yhteisöjen parissa.
Olen kiitollinen jokaisesta hetkestä, jossa polut ovat risteytyneet. Monet niistä ovat jääneet mieleen pidemmäksi aikaa ja antaneet paljon iloa. Kiitos niistä sinullekin! Tiedäthän, että mietin sinua lämmöllä.
Olkoon joulusi aikaa, joka tuntuu aidolta ja omalta sekä uusi vuosi täynnä kaikkea hyvää. ❤️
-Johanna