Finnish Comms Awards – asiakkaan ja toimiston yhteinen kilpailu

Finnish Comms Awards on yhteistyön kilpailu, jossa palkitaan toimisto, asiakas ja yhteistyökumppanit. Olennaista on näkökulma: asiakkaan tavoitteiden tukeminen vaikuttavalla viestintäosaamisella tai haasteen ja ongelman ratkaiseminen yhdessä. Kilpailu nostaa esiin viestintäyhteistyökumppanin kanssa tehtävän yhteistyön arvoa, kokemusta ja vaikuttavuutta liiketoiminnan tavoitteiden saavuttamisessa. Haluamme innostaa asiakkaita yhteiseen tekemiseen, tuloksellisuuteen, julkisten referenssien saamiseen ja yhteiseen näkymiseen. Palkitut asiakkaat puhuvat […]

Read More

Next Generation PR World Cup

ICCO has launched a new global competition for PR professionals under 35 will take place in October 2021. The Marketing Finland Next Generation PR World Cup is the Finnish qualifier competition for the ICCO Next Generation PR World Cup 2021. ICCO is committing to nurturing, encouraging, and promoting the next generation of talent in PR. […]

Read More

Yhteisö ja sen manageri

Tavoitteena oli tarjota MTL -jäsentoimistoille mahdollisuutta ottaa aktiivisempaa roolia sekä luoda toimistoille uudenlaisia mahdollisuuksia kohdata asiakkaita. Keskiössä on oli ketterä kokeileminen ja jäsentoimistojen törmäyttäminen uusilla tavoilla asiakkaiden kanssa. Törmäytykset asiakkaiden kanssa Törmäytimme jäsentoimistot ja asiakkaat uudella tavalla MTL Showcasessa, puhuimme hankalasti viestittävistä ja markkinoitavista aiheista Babylon Helsingissä, suuntasimme dark web after dark -iltaan, sparrasimme nuorempia […]

Read More

Babylon Helsinki

Oli synkkä ja myrskyinen yö, kun nukuin mainosti pumpulisen peiton alla. Oli kylläkin tylsä lauantai-ilta, flunssa ja kavereilla hyvä meininki baarissa, jonka takia puhelimeeni tulvi tasaisella tahdilla viestejä. Happamana tuijottelin puhelinta ja päätin järjestää sellaiset bileet, mitä ei MTL:llä oltu koskaan vielä nähty. Tuottaja työssään Rakensin tapahtuman kuin jäätelöannoksen: pohjana toimi MTL Showcase, kermavaahtona meidän […]

Read More

Ystävä mä Effieläisten

Effie Awards Finland on markkinoinnin tuloksellisuutta mittaava kilpailu, jota Suomessa järjesti Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto MTL vuoteen 2020 saakka. Kilpailu siirtyi Marketing Finlandille vuonna 2021 järjestöjen yhdistyttyä ja pääyhteistyökumppanina jatkaa Sanoma Media Finland. Kilpailu siis jatkaa porskuttamista hyvissä voimin myös jatkossa. Effie Awards on kampanjoiden välinen kilpailu. Voittajakampanjassa pitää olla hyvä idea, selkeät tavoitteet ja […]

Read More