Yhteisö ja sen manageri

Tavoitteena oli tarjota MTL -jäsentoimistoille mahdollisuutta ottaa aktiivisempaa roolia sekä luoda toimistoille uudenlaisia mahdollisuuksia kohdata asiakkaita. Keskiössä on oli ketterä kokeileminen ja jäsentoimistojen törmäyttäminen uusilla tavoilla asiakkaiden kanssa.

Törmäytykset asiakkaiden kanssa

Törmäytimme jäsentoimistot ja asiakkaat uudella tavalla MTL Showcasessa, puhuimme hankalasti viestittävistä ja markkinoitavista aiheista Babylon Helsingissä, suuntasimme dark web after dark -iltaan, sparrasimme nuorempia johtamisen saloihin MTL Boss Level -paneelikeskustelussa, seikkailimme Helsingissä toimistosuunnistuksen rasteja suorittaen ja toteutimme lukematon joukko muita hauskoja tapahtumia ja koulutuksia.

MTL:n toiminta on muuttunut jäykästä edunvalvojasta yhteisöksi, jossa on luovuudelle tilaa. Liikkeet ovat ainakin vilkastuneet.

Tarja Virmala, toimitusjohtaja MTL

Tulokset, jotka puhuvat puolestaan

  • MTL-tapahtumien osallistujamäärä kasvoi kahdessa vuodessa (vuosina 2018-2020) 221 %. Tähän vaikutti osaltaan uutiskirjeiden tilaajamäärän kasvu 1459 %, blogin lukijamäärän kasvu 495 %, nettisivuliikenteen piristyminen 88 % sekä uusien somekanavien luonti (LinkedIn & Instagram) kuin olemassa olevien Twitterin seuraajamäärän kasvu 28 % kuin Facebook seuraajien kasvu 40 %.
  • Babylon Helsinkiä markkinointiin sosiaalisessa mediassa sekä uutiskirjeessä. Budjetti oli huikeat 102,17 € / 28 päivää. Kampanja sai facebookissa 161 klikkausta. Sitoutuminen oli huikeat 18 200%. Näyttökertoja oli 18 217. Viesti oli kohdennettu viestintä- ja markkinointialan ammattilaisille. Linkin klikkauksia oli 596 kertaa. Näinollen klikkauskohtainen hinta oli 0,17€. Maksaneita osallistujia tapahtumaan oli 110 henkilöä, joka meidän mittapuulla oli success.

Kerron mielelläni lisää

  • johanna.lohiluoma@gmail.com