Blogi

  • Kun 3 vastausta on liikaa – Do`s and Don`ts somessa

    Kriisinhallinta vaatii taitoa, etkä aina voi voittaa kaikkia taisteluita, mutta strategisella lähestymistavalla voit minimoida vahingot.

    Lue blogi

  • ”Unelmat vaihtuu toisiin” 🎶 – Sunk Cost -ilmiön lyhyt oppimäärä

    Jokainen meistä on joskus kohdannut tilanteen, jossa olemme investoineet johonkin – projektiin, suhteeseen, unelmaan – vain huomataksemme, että olosuhteet ovat muuttuneet. Sunk cost -ilmiö voi kuitenkin saada meidät roikkumaan kiinni hankkeissa, jotka eivät enää palvele tavoitteitamme, vain koska olemme jo investoineet niihin niin paljon

    Lue blogi

  • Yhteisömanageri –Sillanrakentaja vai palomuuri?

    Kun pohditaan yhteisömanagerin roolia nykyajan verkostoituneessa maailmassa, mieli saattaa kuvitella kaksi ääripäätä: sillanrakentajan, joka yhdistää erilaiset ihmiset ja ajatukset, ja palomuurin, joka suojaa yhteisöä ulkoisilta uhkilta ja sisäisiltä konflikteilta. Mutta onko tämä jaottelu liian mustavalkoinen?

    Lue blogi

  • Mitä yhteisömanageri todella tekee? Myytit ja totuudet

    Jos olet koskaan miettinyt, käytämmekö päivämme vain somen syövereissä surffaillen, jatka lukemista ja anna minä valaisen – pilke silmäkulmassa, tietenkin.

    Lue blogi

  • Kun yhteisö puhuu, yhteisömanageri kuuntelee

    On olemassa sanonta: ”hyvä puhuja ei pärjää hyvälle kuuntelijalle”. Tämä pätee erityisesti yhteisömanagerointiin, jossa äänen sävy, sanavalinnat ja jopa hiljaisuus voivat kertoa enemmän kuin tuhat sanaa.

    Lue blogi

  • Case: Software Finlandin Softa-Slämäri

    Softa-Slämäri: Videosarja, jossa Software Finland esittelee softa-alan johtajia ja heidän tarinoitaan.

    Lue blogi